مديريت گفتگوهاي استراتژيك در ماهنامه مديريت ارتباطات

شماره سی و دوم ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد. بنده هم در اين شماره مطلبي دارم با عنوان مديريت گفتگوهاي استراتژيك در شركت هاي رسانه اي.
در سرمقاله این شماره امیرعباس تقی‌پور به موضوع تأسیس صفحه ویژه دفتر مقام معظم رهبری در فیس‌بوک اشاره كرده است: «اگر چه تا لحظه ارسال به چاپ این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، هیچ موضع رسمی‌ای از سوی دفتر مقام معظم رهبری در خصوص راه‌اندازی و مدیریت صفحه‌ای با نام ایشان در فیس‌بوک، اعلام نشده است اما حجم نظرات و تحلیل‌های ارائه شده در رسانه‌های داخلی و خارجی، بسیار قابل توجه است…»
گفت‌وگوی اصلی این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به گفت‌وگو با امیر خوراکیان، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اختصاص یافته است. وی در این گفت‌وگو از ساختار فرهنگی در کشور انتقاد کرده و خواستار بازمهندسی ساختار اجرایی در حوزه فرهنگ شده است.
از ديگر مطالب مي توان به مقالات، گفتگوها و يادداشت هاي زير اشاره كرد:

جنگ غزه و قدرت هوشمند ایران به قلم دکتر حسن بشیر

«چرا باید درس خواند؟» نوشته رضا قربانی

جامعه اطلاعاتی و چالش‌های پیش روی ایران نوشته مریم اسدی

مدیریت گفت‌وگوهای استراتژیک در سازمان‌های رسانه‌ای نوشته امید جهانشاهی

دنیای جدید و هوشمند تبلیغات سیاسی با ترجمه امید ترابی

قوم و قومیت‌گرایی بیش از یک افسانه است نوشته فاطمه پورمعصوم

بررسی جایگاه روزنامه‌نگاری تحقیقی و مراقبتی در آموزش‌های روزنامه‌نگاری در گفت‌وگو با دكتر منصور ساعی

گفت‌وگویی منتشرنشده با مرحوم فریدون دولتشاهی، مترجم بنام مطبوعات ایران که چندی پیش دار فانی را وداع گفت و توسط نگین حسینی انجام شده

آینده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات: تقلیل یا ادغام؟! نوشته سیدتقی کمالی و مطلبي در خصوص چرایی فاصله علم و عمل در مدیریت رسانه از لوسی کونگ كه خانم طیبه خداوردی ترجمه كرده اند. محمد دشتی نيز گفت‌وگوی اختصاصی با تیری میسان، نویسنده کتاب «یازده سپتامبر، دروغ بزرگ» در مورد سواد رسانه‌ای انجام داده است.

مدیریت ارتباطات از طریق کیوسک‌های مطبوعاتی و وب‌سایت www.prshop.ir قابل تهیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *